söndag

Det har vart en lugn och härlig helg. Vi hade inget planerat utan har bara gjort det vi känt för. Igår var det Majorna-dagen så vi var en sväng på det "jippo" som hölls här i närheten. Det var bland annat loppis och jag köpte några böcker till Ingrid :) Därefter gick vi in till stan där det var streetsmart-festival med uppträdanden på Grönsakstorget, tex Moneybrother och Ebbot. Trevligt och mysigt. Idag har vi vart på barnprylmarknad i musikens hus. Där fyndade vi ett par vinterkängor till Ingrid, de ser knappt använda ut och vi betalade 40 kr. Perfekt!
Tyvärr har Ingrid åkt på en förkylning igen, näsan slutar inte rinna och hon är oerhört grinig idag, stackarn. 11:e förkylningen för hennes del. Undra hur många förkylningar som är ok på ett år.....
 
 
Ingrids nya favoritlek... Att ställa sig i gåvagnen, sätta sig i den och brumma som en bil. Haha. Jag skrattar åt det när jag egentligen borde säga ajabaja och ta henne därifrån, men hon är så himla söt så jag kan inte hålla mig.... 
 
 
 
Min snoriga lilla busunge
 
 
 
de nya 40 kronors-pjucksen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0