London och Halmstad

Helgen spenderade jag i London med underbara vänner. Vi hade tre roliga dagar med mycket shopping :D Det var ju även tre nätter utan Ingrid men det gick över förväntan! Självklart saknade jag henne massor och att träffa henne i söndags var underbart, men jag gick inte under av saknad vilket jag nästan räknat med. Det var i alla fall skönt att få känna sig som gamla Emelie igen!
 
I måndags packade vi om och vi åkte till sommarstugan i Halmstad för en liten minisemester. Per är föräldrarledig och jag börjar jobba imorgon så vi hade några lediga dagar tillsammans. Det var skönt att komma iväg dit och Ingrid trivdes som fisken i vattnet. Och så fick vi träffa min mormor och morfar vilket är allt för sällan! Det var verkligen en frihet för Ingrid att kunna springa runt ute precis som hon ville. Vi passade dessutom på att hälsa på Pernilla, söta Thea och lille söte Gusten, där vi bjöds på mysig fika i solen! Skönt att vädret visat sig från sin bästa sida!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åhh, när jag ser den andra bilden tänker jag på detta: http://cdn1.cdnme.se/cdn/5-2/2263826/images/2012/pic_500edc5b9606ee63a7000048.jpg När hon lärde sig gå med gåvagn förra sommaren i Halmstad. Älskade unge! <3

2013-06-06 @ 01:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0