sommar och sen höst

Nu har jag jobbat i drygt en vecka och det går bättre och bättre för Ingrid på förskolan. Hon är dock fortfarande mycket ledsen vid lämning men idag hade hon varit glad i stort sett hela dagen. SÅ skönt att veta. Men fortfarande bävar jag så inför lämningarna, usch vad det gör ont i hjärtat. Och det känns verkligen konstigt att inte ha full insikt i vad Ingrid gör på dagarna. Hade gärna haft en dold kamera så jag kunde följa henne hela dagen =)
 
Jag var ledig i måndags och i tisdags och vi hade två mysiga dagar. Nu uppskattar man ju verkligen dagarna med Ingrid på ett annat sätt, mycket positivt :) Dessutom var Per iväg i ett dygn i helgen så jag och Ingrid har haft mycket tid tillsammans de senaste dagarna. 
 
 
Det var ju verkligen sommar i helgen som var. Ca 25 grader och strålande sol, i september! :) Underbart. Vi var därför ute mycket. Lekplatser, nere vid vattnet och kastade sten, var och tittade på när Götheborg seglade in och lek ute på gården. Så länge vi är ute är Ingrid lyckligaste tjejen i världen :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Igår var det höstrusk ute på förmiddagen, men vi gick ut ändå och Ingrid fick till sin stora lycka springa och plaska hur mycket hon ville i vattenplöarna :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0