3 veckor till BF

Idag är det 3 veckor kvar till BF. 3 veckor!! Känns helt galet!! Det betyder ju visserligen inte att han kommer då, det kan ju ske om 5 veckor. Men det känns faktiskt ok om det skulle dröja 5 veckor också. När jag var gravid med Ingrid minns jag att det kändes som en evighet när det var 3 veckor kvar och att bara tanken på att gå över tiden en dag kändes fruktansvärd. Så är det inte alls nu. Jag är nog inte riktigt redo än, vi har en del kvar att greja med inför nedkomsten. Dessutom har vi inte fått vår syskonvagn vi beställt, försenad leverans...!! Jag mår även ganska bra just nu. Sover väldigt gott på natten, precis som vanligt. Börjar sömnen krångla, kommer jag förmodligen känna annorlunda! Ska väl även nämna att den fasen Ingrid är inne i gärna får gå över innan lillebror är här..... say no more...
 
På morgonen är iallafall Ingrid världens goaste. Imorse innan dagis skulle jag fota Per för han behöver ett foto till intranätet på jobbet. Ingrid nöjde sig inte med att titta på. Hon ville också va med på kort och posade järnet här hemma. Haha. 
 
 
på med solbrillorna och barbie-spegeln skulle hon även kolla i under tiden
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

haha sötis!!

2014-05-08 @ 22:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0